برگومی: زیدان بهتر از پیولی نیست

21:09 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اسطوره باشگاه اینتر از سرمربی کنونی این تیم تمجید و حمایت کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، پس از اینکه استفانو پیولی در اواسط فصل جاری جانشین فرانک دی‌بوئر در اینتر شد، این تیم روند رو به رشدی را در پیش گرفت و خود را از رده‌های پایین جدول رده‌بندی سری A ایتالیا به مکان‌های بالای جدول رساند. اسطوره باشگاه اینتر هم تأیید می‌کند که نراتزوری با سرمربی جدید خود پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.
 
جوزپه برگومی در گفت‌وگو با «رادیو 24» ایتالیا در دفاع از سرمربی کنونی اینتر گفت: انتقادات ادامه دار و در نظر نگرفتن کارهایی که پیولی برای اینتر انجام داده، برای او و  تیمش خوب نیست. پیولی تا پیش از شکست شب گذشته مقابل سامپدوریا، میانگین کسب 2.24 امتیاز در هر بازی با اینتر را داشت که دستیابی به چنین چیزی خیلی دشوار است. نمی‌خواهم به شخصه بی‌جهت تحت‌ تأثیر شکست شب گذشته اینتر قرار بگیرم.
 
وی افزود: برای مثال وقتی سیلویو برلوسکونی اقدام به استخدام آریگو ساچی برای سرمربیگری میلان کرد، این تیم در سطح بالایی نبود، اما او نگاه فوتبالی خوبی داشت. من فکر نمی کنم زین‌الدین زیدان با وجود قهرمانی با رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، مربی بهتری از پیولی باشد. اگر اینتر چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد، می‌تواند با پیولی حتی به عنوان قهرمانی برسد.
 
اینتر در حال حاضر با 55 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و با لاتزیوی چهارم جدولی پنج امتیاز اختلاف دارد. به نظر می‌رسد تیم پیولی تنها شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را با وضعیت موجود داشته باشد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *