گفت‌وگو|

منصوری: ایران به‌زودی قطب جوجیتسو آسیا و جهان می‌شود/ حضور رودکی کنار تیم نعمت بود

7:45 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
منصوری: ایران به‌زودی قطب جوجیتسو آسیا و جهان می‌شود/ حضور رودکی کنار تیم نعمت بود
مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: در مسیر درستی قرار داریم و برای تمام رده‌های سنی و استایل‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا رفته رفته به اهدافمان نزدیک شویم.

محمد منصوری در گفت‌وگو با میزان، درباره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و ۱۲ مدال رنگارنگ بدست آورد. این مدال‌ها ثمره یک کار تیمی بود که سال‌ها فکر و تجربه کادرفنی و البته تلاش ملی‌پوشان پشت آن بود و خوشحالیم که توانستیم با نتایج خود دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: این نتایج واقعاً برای ما قابل احترام است و عملکرد تیم گویای همه چیز است. ما در مسیر درستی قرار داریم و برای تمام رده‌های سنی و استایل‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا به امید خدا رفته رفته به اهدافمان نزدیک شویم. جوجیتسو در قاره کهن رو به پیشرفت است و ما هم با سرعت نور بهتر می‌شویم.

مربی تیم ملی جوجیتسو در خصوص سطح رقابت‌های آسیایی گفت: سطح مسابقات عالی بود و هر سال سخت‌تر از قبل می‌شود، اما می‌خواهم این را با قدرت اعلام کنم که تیم ایران به زودی قطب جوجیتسو آسیا و جهان می‌شود.

منصوری در ادامه گفت: باید از رضا رودکی تشکر کنم که به عنوان یک قهرمان بزرگ در کنار ما بود و تجربیات خود را در اختیار ملی‌پوشان قرار داد. واقعاً حضور رودکی برای تیم ما یک نعمت بود و خوشحالیم که او را به عنوان مدیر تیم‌های ملی در کنارمان داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سرمربی تیم ملی امیر خوشبین و سردار رستمیان تشکر می‌کنم که برای تیم جانانه زحمت کشیدند. دیدید که با ۱۲ مدال توانستیم در آسیا بدرخشیم و ان‌شاءلله این موضوع در ابعاد بزرگتر ادامه خواهد داشت. امیدوارم کمی توجهات به این رشته بیشتر شود تا بتوانیم کار‌های نیمه تمام خود را خیلی زود تمام کنیم تا همه دنیا بدانند جایگاه جوجیتسو ایران کجاست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *