کام شیرین میزبان هویت و هویت یابی می شود/ معرفی دو کتاب روانشناسی در برنامه امروز

10:21 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۱۶۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در برنامه کام شیرین امروز موضوع هویت و هویت یابی مطرح و درباره آن گفت و گو می شود.
برنامه کام شیرینمرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "کام شیرین" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: قسمت جدید برنامه "کام شیرین" امروز با موضوع هویت و نحوه شکل گیری هویت روی آنتن می رود.

وی افزود: در این قسمت همچنین کارشناس برنامه به بیان صحبت هایی درخصوص موضوعات تاثیر گذار در روند ازدواج دو شخص می پردازد.

یعقوبی تصریح کرد: همچنین یک بخش ویژه نمایشی برای این قسمت از برنامه "کام شیرین" تدارک دیده شده که متناسب با موضوع برنامه است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: پس از پخش ویژه نمایشی کارشناس برنامه با میهمانان حاضر در استودیو درباره موضوع مورد نظر به گفت و گو می پردازد و نظر آن ها را جویا می شود.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون یادآور شد: در برنامه " کام شیرین " امروز همچنین دو کتاب جدید به مخاطبان برنامه معرفی می شود و کارشناس به بیان توضیحاتی درباره موضوع دو کتاب می پردازد.

وی همچنین گفت: نامور در برنامه امروز به معرفی کتاب " هویت " ترجمه مهناز فرهمند و همچنین کتاب " تعادل کار و زندگی" می پردازد و این پرسش را طرح می کند که آیا کم رویی پدیده ای ارثی است؟

یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از " کام شیرین " امروز به خواندن پیامک های دریافتی از سوی مخاطبان برنامه اختصاص داده می شود.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی "کام شیرین" به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا شنبه تا سه شنبه ساعت 11 صبح با حضور دکتر هومن نامور کارشناس روی آنتن شبکه دو سیما می رود. تکرار هر برنامه نیز همان شب ساعت 23:50 پخش می شود.

این برنامه در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری شهید همت تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *