رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاسخ به یک پرسش اساسی در برنامه شنبه شب کام شیرین/ آیا خانواده ها مسیر موفقیت فرزندان را ترسیم می کنند؟

20:30 - 13 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۸۲۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یعقوبی با اشاره به اینکه برنامه "کام شیرین" روز شنبه به نوجوانان می پردازد، از پاسخ دادن به پرسش " آیا خانواده ها مسیر موفقیت فرزندان را ترسیم می کنند؟ " در این برنامه سخن گفت.
مرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "کام شیرین" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به قسمت جدید این برنامه که قرار است روز شنبه چهاردهم اسفند ماه روی آنتن برود، گفت: در برنامه روز شنبه "کام شیرین" به چالش محوری این برنامه یعنی "سازش" نگاهی دوباره صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این نگاه دوباره به چالش "سازش" به این معنا است که مخاطبان را تشویق می کنیم تا در عید نوروز بیشتر به یکدیگر  توجه داشته باشند و با تکنولوژی سازش کنند و تلفن های همراه را در سبدی با عنوان سبد آرامش و زندگی شیرین، قرار دهند.

برنامه کام شیرین

یعقوبی همچنین تصریح کرد: در برنامه "کام شیرین" همچنین میان برنامه هایی مرتبط با موضوع برنامه را تدارک دیده ایم که در فواصل زمانی مناسب پخش می شود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در برنامه روز شنبه "کام شیرین" به موضوع فرزندان، پرورش آن ها و به خصوص موضوع نوجوانان می پردازیم.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون توضیح داد: در "کام شیرین" چهاردهم اسفند توجه مخاطبان را به این موضوع جلب می کنیم که نباید پدرها و مادرها چنین تصوری داشته باشند که تا آخرین مرحله موفقیت بچه ها باید در کنار آن ها باشند بلکه سعی می کنیم توجه بینندگان را به سمتی ببریم که بدانند، وظیفه آن ها هدایت فرزندان در مسیر درست زندگی و توجه آن ها به موضوع انسانیت است.

برنامه کام شیرین

وی افزود: همچنین بخشی نمایشی متناسب با موضوع نوجوانان برای پخش در بخش های ابتدایی برنامه روز شنبه تدارک دیده شده است.

یعقوبی یادآور شد: در بخش دیگری از این برنامه مجری "کام شیرین" درباره موضوع برنامه به گفت و گو با میهمانان حاضر در استودیو می پردازد.

وی همچنین اظهار کرد: در این قسمت مجری برنامه از میهمانان حاضر، درباره آینده فرزندانشان و اینکه آیا با تفکر درباره این موضوع اقدام به فرزند دار شدن کرده اند یا خیر، پرسش هایی را می پرسد.

تهیه کننده برنامه " کام شیرین" خاطرنشان کرد: همچنین در بخشی دیگر از "کام شیرین" شنبه به معرفی کتاب "صفر تا صد" و محتوای آن که به موضوع عزت نفس و اعتماد به نفس واقعی و در عین حال عزت نفس اغراق آمیز و تفاوت این دو محور با یکدیگر، پرداخته می شود.

برنامه کام شیرین

برنامه تلویزیونی "کام شیرین" به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا شنبه تا سه شنبه ساعت 11 صبح با اجرای هومن نامور روی آنتن شبکه دو سیما می رود. تکرار هر برنامه نیز همان شب ساعت 23:50 پخش می شود.

این برنامه در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *