محسن یگانه از مقاومتش برای اجرای برخی قطعه ها گفت/ بازتاب "کویر" در سالن میلاد + عکس

14:00 - 27 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۱۱۴
محسن یگانه در اجرای پیش روی خود مجموعه ای از پرطرفدارترین قطعه هایش از جمله "کویر" را روی صحنه می برد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محسن یگانه قرار بود در دومین شب از بهمن ماه با مخاطبانش در شهر تهران دیدار کند اما به علت عزای عمومی حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار کشورمان ، این برنامه لغو شد و قرار است یگانه در سومین شب از آخرین ماه فصل زمستان با آن دسته از طرفدارانش که بلیت اجرای او را برای دوم بهمن تهیه کرده بودند، ملاقات کند.

خواننده آلبوم "نگاه" به تازگی اعضای گروهش را تغییر داده و می توان گفت که نوزانده های جدید او هر یک در ساز تخصصی خود از بهترین ها هستند. یگانه در این اجرا با نوازنده های جدید خود روی صحنه می رود.


خواننده آلبوم "حباب" در اجرای اخیرخود در شهر تهران با میزبانی از محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس ، یک فضای فوتبالی را در شب موسیقی خود برای طرفدارانش رقم زد به گونه ای که این شب را از یاد نبرند.

یکی از قطعه هایی که در اجرای یگانه با استقبال خوبی از سوی علاقمندان رو به رو می شود، قطعه "بهت قول می دم" است به ویژه که با تهیه موسیقی تصویر اجرای این قطعه در کنسرت یگانه و پخش آن در فضای مجازی، بازخورد بسیار مثبتی از سوی مخاطبان این هنرمند دریافت شد.


محسن یگانه در اجرایی که در نخستین شب های زمستان داشت با اشاره به چرایی اجرا کردن و یا اجرا نکردن برخی قطعه های خود ، اظهار کرد: در کنسرت های گذشته یکسری قطعه ها را به دلیل انتقادهایی که نسبت به آن ها صورت می گرفت در فهرست اجرا قرار نمی دادم اما تصمیم گرفتم مقاومت کنم چون وقتی من خوشحال بودم، قطعه های شادی مثل "وابستگی " را خواندم و زمان هایی که غمگین بودم قطعه های غمگین خواندم.

محسن یگانه به طور معمول سعی می کند در روند انتشار تک قطعه هایش نیز ضمن در نظر داشتن سلیقه طرفداران خود، آثار متفاوتی را رقم بزند و این موضوع درجدیدترین تک قطعه منتشر شده با صدای او یعنی قطعه "کویر" هم دیده می شود.


"کویر" با انتشار خود موجی از انتقادها و در عین حال نظرات مثبت را درباره یگانه بار دیگر به راه انداخت ما با گذشت زمان واجرای این اثر روی صحنه، می توان به موفقیت این قطعه پی برد چرا که هر خواننده ای می تواند بخش مهمی از رضایت یا نارضایتی مخاطبانش را از واکنش آن ها در سالن اجرا دریافت کند.

محسن یگانه 3 اسفند در دو نوبت و در ساعت های 18:30 و 22:00 با مخاطبانش در سالن میلاد نمایشگاه دیدار می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *