با وحدت داخلی، دشمن توان تعرض به کشور ما را ندارد

14:54 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۹۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا زمانی که وحدت در داخل وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به کشور ما تعرض کند.
امیر سیاری
به گزارش گروه سیاسی ، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای نیروی دریایی ارتش در مشهد گفت: تا زمانی که وحدت در داخل وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به کشور ما تعرض کند.

وی افزود: تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه و دیگر توطئه های دشمن از اوایل انقلاب تاکنون به برکت خون شهدا خنثی شده است. 

وی با بیان اینکه خون شهدا باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد اظهار کرد: اگر این جوانان و شهدا نبودند انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید. 

وی گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و بازپس گیری مناطق اشغال شده توسط دشمن، با خون شهدا میسر شد. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در 200 سال گذشته قسمتی از خاک ایران از کشور جدا شد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ذره ای از خاک کشور گرفته نشد که این امر به برکت خون شهدا و ایثارگری های مردم و صبر خانواده شهدا رخ داد و به همین سبب باید نسبت به مقام ارزشمند شهدا ادای احترام کرد. 

وی اظهار کرد: درصد بسیاری از 250 هزار شهید دفاع مقدس را جوانان تشکیل می دهند و بسیاری از شهدای مدافع حرم که برای حفظ امنیت کشور در دیگر کشورها حضور پیدا می کنند و اجازه پیشروی به دشمن تکفیری نمی دهند نیز جوانان هستند. 

وی گفت: تا جوانان مستعد و سرافراز را در اختیار داریم کشور حفظ خواهد شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر دشمنی بخواهد به خاک کشور تعرض کند با تیزی خشم جوانان ما روبرو خواهد شد. 

دریادار سیاری افزود: دشمن ما روحیه استعماری، استکباری، استثماری و سلطه طلبی دارد و به این دلیل که ما می خواهیم زیر بار دشمن نرویم، مستعمره نباشیم و شعارها و ارزش های انقلاب را حفظ کنیم به مقابله با ما می پردازد. 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که می تواند با این شعارها در منطقه ادامه حیات دهد. 

وی گفت: در دنیای امروز باید به بصیرت و اتحاد توجه کرد زیرا تا اتحاد و انسجام وجود دارد ما پیروز خواهیم بود و موفق خواهیم شد. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر بر گرامیداشت این دهه به صورت ویژه تاکید کرد. 

فرمانده لشگر 77 پیروز خراسان نیز در این مراسم گفت: تجلیل از خانواده شهدا رویکرد بسیار ارزشمند است که توسط نیروی دریایی ارتش به صورت جدی پیگیری می شود. 

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: برگزاری این مراسم در کنار حرم مطهر رضوی نشان دهنده عزم جدی ارتش برای ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی است. 

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می برند و اجازه هیچ گونه تعرض به خاک کشور را نخواهند داد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *