آلبوم جدید گروه "رستاک" پس از ماه صفر منتشر می‌شود/به موسیقی 7 منطقه ایران پرداخته‌ایم

12:00 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۳۴۸
سپهری با اشاره به اینکه البوم جدید گروه "رستاک" پس از ماه صفر منتشر می شود، از پرداختن به 7 منطقه ایران در آلبوم جدید این گروه موسیقی سخن گفت.
آلبوم جدید گروه سیامک سپهری سرپرست گروه موسیقی "رستاک" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به جدیدترین فعالیت های این گروه موسیقی گفت: هم اکنون مشغول آماده کردن آلبوم جدید گروه "رستاک" هستیم.

وی ادامه داد: آلبوم جدید گروهمان هم اکنون در مراحل آماده سازى نهایی به سر می برد.

سپهری تصریح کرد: البته حدود سه ماه قبل کارهای مربوط به آلبوم صوتی به طور کامل انجام شده و هم اکنون در مراحل پایانی تدوین بخش تصوير هستيم.

وی اظهار کرد: آلبوم جديد گروه "رستاک" در قالب دو لوح فشرده، شامل يك مجموعه صوتى و يك مجموعه تصويرى منتشر خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی "رستاک" در ادامه صحبت های خود افزود: آلبوم جدید گروه "رستاک" 7 قطعه دارد که از 7 منطقه مختلف کشور انتخاب شده اند و برخی از آنها، جزو منطقه هایی هستند که تاکنون گروه ما به آن ها نپرداخته است و برخی دیگر از مناطق را پیش تر هم در زمینه کارهایمان مورد توجه قرار داده ایم.

سپهری یادآور شد: موسیقی بلوچستان و موسيقى مناطقى از جنوب كشور، از جمله بخش هایی است که در آلبوم جدید به آن ها پرداخته ايم.

وی خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر بیشترین زمان گروه به آماده کردن آلبوم جدید اختصاص پیدا کرده بود و از این جهت زمان كمترى براى برگزاری اجرای زنده داشته ايم.

پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *