وزیر اطلاعات: «خبرنگار» روشنی بخش جامعه است

23:25 - 17 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۰۱۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار گفت که نام و رسم «خبرنگاری» همواره شایسته تقدیر و تشکر و خبرنگار، همیشه روشنی بخش جامعه است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در این پیام نوشت: امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه نمایند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند تا در تقابل با بوق های نظام سلطه آگاه سازی نموده، جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد شناسانده و تبیین نماییم. 

وی ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای عرصه  خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه ی اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان پیام وزیر اطلاعات آمده است: توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را که وظیفه ی خطیر، دلسوزانه و متعهدانه ی عرصه ی خبررسانی را به دوش می کشند از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشید. 

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *