ورود بازیگر معلوم الحال به کشور قابل بررسی است/ نباید اجازه دهیم که این موضوعات امنیت ما را سست کند

11:48 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۷۸۳
دسته بندی: سیاست
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است یک تروریست با روش مشابه این بازیگر معلوم الحال به کشور وارد شود گفت: قطعا اگر فرد یا گروه تروریستی به ایران وارد شود دستگیر می شود، گروه های امنیتی ما بدون شک با فرد یا گروه هایی که قصد عملیات خرابکارانه در کشورمان داشته باشند برخورد خواهند کرد.
علی اصغری//منصور حقیقت پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره سفر یک بازیگر معلوم الحال خارجی به کشورمان و اینکه وی با تغییر نام و شغل خود به ایران سفر کرده است، اظهار کرد: قطعا وزارت خارجه به عنوان متولی این موضوع باید با هوشیاری لازم در راستای ورود اتباع خارجی به کشور داشته باشد چون مسئول اصلی صدور روادید  و ویزا برای مسافرین خارجی  وزارت خارجه است.

وی افزود: اگر معلوم شود که یک فرد با هویت دیگری وارد ایران می شود بدون شک نباید برای آن فرد ویزا صادر کرد و اجازه ورودش را به کشور بدهیم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه بنده شنیده ام که این بازیگر برای عمل زیبایی وارد کشور شده است، تاکید کرد: بدون شک این موضوع و نحوه ورود این بازیگر به کشور باتوجه به تغییر نام و شغل خود قابل بررسی است.

حقیقت پور تصریح کرد: طبق روند مشخص شده در کشورمان درخصوص ورود اتباع خارجی به ایران یک نوع ارتباط ساختاری بین دستگاه های امنیتی و وزارت خارجه وجود دارد از این رو ما باید استعلامات لازم را در خصوص ورود اتباع غیر ایرانی به کشور انجام دهیم.

وی افزود:اگر فردی در نتیجه استعلامات صلاحیت لازم برای ورود به ایران را نداشته باشد نباید روادید و ویزا برای وی صادر شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دقت لازم را اتخاذ کنیم تا خودمان را در قبال این مسائل آسیب پذیر نشان ندهیم، گفت: طرح این گونه مسائل بدون شک در فضای کشور تبعاتی را به دنبال دارد اما ما نباید اجازه دهیم که این موضوعات امنیت ما را سست کند.

حقیقت پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است یک تروریست با روش مشابه این بازیگر به کشور وارد شود گفت: قطعا اگر فرد یا گروه تروریستی به ایران وارد شود دستگیر می شود، گروه های امنیتی ما بدون شک با فرد یا گروه هایی که قصد عملیات خرابکارانه در کشورمان داشته باشند برخورد خواهند کرد.





علی
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
قطعا این سفر با برنامه ریزی و توطئه بوده و گرنه این بازیگر برای چی باید به ایران سفر میکرد و چه جذابیتی داشته ایران تا به ایران بیاد فقط برای بدنامی ایران بوده در بین کشورهایی که الگویشان ایران بوده و به ایرانیها هم بگن شما که اینقدر معتقد بودید چرا اجازه دادید این ادم بیاد ایران اسمشو نباید گذاشت بازیگر توهین به بازیگرها میشود باید گفت حیوان چون در هیچ دینی کارهای این حیوان تایید نمیشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *