صلح بدون همکاری "کابل و اسلام‌آباد" ایجاد نمی‌شود

20:08 - 17 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۳۰۶
ابرار حسین گفت: افغانستان و پاکستان با همکاری‌های مشترک و داشتن روابطی دوستانه می‌توانند پاسخ دندان شکن به آنهایی بدهند که می خواهند بین 2 کشور فاصله ایجاد کنند.
صلح بدون همکاری به گزارش سرویس بین الملل سید ابرار حسین سفیر پاکستان در کابل گفته است که حکومت وحدت ملی در کنار کشورش با گروه‌های تروریستی مبارزه کند.
 
وی گفت: افغانستان و پاکستان اشتراکات تاریخ، فرهنگی، مذهبی و زبانی دارند و هیچ قدرتی نمی‌تواند 2 کشور را از هم جدا کند.
 
رشد نوشت: افزایش ناامنی‌ها، بی نتیجه ماندن تلاش‌های صلح و ادامه حمایت پاکستان از گروه‌های تروریستی از عوامل تاثیرگذار در روابط کابل و اسلام آباد گفته شده که باعث تنش بین 2 کشور شده است.
 
ابرار حسین که در حضور بازیکنان کریکت افغانستان و پاکستان در کابل سخن می‌گفت تاکید می‌کند که بدون همکاری مشترک 2 کشور صلح و ثبات در منطقه تامین نخواهد شد.
 
وی گفت: افغانستان و پاکستان با همکاری‌های مشترک و داشتن روابط دوستانه می‌توانند پاسخ دندان شکن به آن‌هایی بدهند که می‌خواهند بین 2 کشور فاصله ایجاد کنند.
 
سفیر پاکستان، کابل و اسلام‌آباد را به صلح و دوستی تشویق کرد تاکید کرد و گفت: بی‌ثباتی، تنگدستی و ناامنی اعتماد را از بین می‌برد.
 
حسین همچنین افزود: بیایید همکاری کنیم، رویارویی نداشته باشیم، دست به دست هم دهیم و این رشته را حفظ کنیم تا تروریست از ریشه نابود شود. با فقر و گرسنگی یکجا مبارزه کنیم و برای صلح و رفاه در منطقه همکاری‌های مشترک داشته باشیم.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *