شخصیت "مریم" در سریال "برادر" محوری و قابل اعتماد است/کار با "سهیلا رضوی" اتفاق خوبی برای من بود

8:05 - 11 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۵۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر تلویزیون با اشاره به ویژگی های نقش خود در سریال مناسبتی "برادر" که برای شبکه دو سیما در حال ساخت است، از ارتباط حسی با سهیلا رضوی به عنوان مادر شخصیت مریم در این مجموعه سخن گفت.
شخصیت
سوگل طهماسبی بازیگر نقش مریم در سریال تلویزیونی "برادر" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: "برادر" سریالی اجتماعی خانوادگی است که پیرامون خانواده ای 5 نفره و روابط و مناسبات بین آنها سپری می شود.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های نقش مریم تصریح کرد: شغل مریم خبرنگاری است و در حوزه اجتماعی فعالیت می کند و با اینکه تا حد زیادی درگیر مسائل پیرامون خود است اما درخانواده فردی ساکت و قابل اعتماد است به نحوی که برادرانش اغلب صحبتهای خود را به او می گویند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حضور در مقابل بازیگرانی که پیش تر سابقه همبازی شدن با آنها را داشتم از یک جهت در کیفیت کار تاثیر گذار است که در اصل باعث بالاتر رفتن سرعت انجام کار می شود چرا که اگر بازیگری حرفه ای باشد،‌ بازیگران آشنا یا غیر آشنا برایش تفاوتی ندارند.

شخصیت

طهماسبی با اشاره به ایفای نقش در مقابل سهیلا رضوی به عنوان مادر مریم در سریال "برادر" افزود: اولین بار است که در مقابل خانم سهیلا رضوی به عنوان دخترشان در این سریال بازی می کنم با این حال زمانی که  وی را برای اولین بار دیدم رابطه حسی بسیار خوبی بین ما برقرار شد که تصور می کنم در نتیجه آن کیفیت ایفای هر دو نقش در سطح قابل توجهی بالا رود.

وی خاطرنشان کرد: سریال برادر 30 قسمت دارد و از لوکیشن های متعددی برخوردار است و با توجه به اینکه مریم شخصیت محوری در این اثر است،‌ در بیشتر قسمتهای این سریال حضور دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *