دستور الغاء مصوبه هیئت نظارت بر مطبوعات صادر شد/ مصوبه لغو مجوز انتشار هفته نامه یالثارات خلاف قانون بوده است

17:36 - 18 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۰۵۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دبیرکل انصارحزب الله گفت: با توجه به درخواستی که برای انتشار مجدد هفته نامه یالثارات تسلیم مرجع قضایی کرده بودیم، دستور الغاء مصوبه هیئت نظارت بر مطبوعات مبنی بر جلوگیری از انتشار هفته نامه از سوی این مرجع صادر شد.
ریریریبعبدالحمید محتشم مدیر مسئول هفته نامه یالثارات در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به انتشار مجدد هفته نامه متبوع خود اظهار کرد: با توجه به درخواستی که برای انتشار مجدد هفته نامه یالثارات تسلیم مرجع قضایی کرده بودیم، دستور الغاء مصوبه هیئت نظارت بر مطبوعات مبنی بر جلوگیری از انتشار هفته نامه از سوی این مرجع صادر شد.

دبیرکل انصارحزب الله با بیان اینکه پرونده یالثارات هنوز به دادگاه ذیصلاح ارجاع داده نشده است گفت: اردیبهشت ماه سال جاری پس از تشکیل جلسه دادگاه به صورت قطعی درباره انتشار یا عدم انتشار هفته نامه یالثارات تصمیم گیری می شود.

محتشم در پایان خاطر نشان کرد: مصوبه هیئت نظارت بر مطبوعات مبنی بر لغو مجوز انتشار هفته نامه یالثارات خلاف قانون بوده و این موضوع در حیطه اختیارات هیئت مزبور نبوده است.

گفتنی است تاکنون هیچ مرجع قضایی ادعای مدیر مسئول هفته نامه یالثارات مبنی بر دستور الغاء مصوبه هیئت نظارت بر مطبوعات مبنی بر جلوگیری از انتشار هفته نامه توسط این مرجع را تایید نکرده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *