"اسلام آباد" در حمله به پایگاه هوایی هند از تروریستها حمایت کرد

19:20 - 12 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۲۶۸
وزیر دفاع هند گفت: تروریستها نه تنها از پاکستان وارد هند شدند بلکه در حمله به پایگاه هوایی هند اسلام آباد از تروریستها حمایت کرد.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از اکسپرس نیوز، منوهر پایکر وزیر دفاع هند در پارلمان این کشور گفت: در حمله به پایگاه هوایی "پتان کوت" در ایالت پنجاب هند تروریستها نه تنها از پاکستان وارد هند شدند بلکه دولت اسلام آباد از تروریستهای مهاجم حمایت کرده است.   
 
وی در ادامه افزود: جزئیات حمله تروریستها به پایگاه هوایی هند در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ توسط اداره تحقیقات ملی منتشر خواهد شد.   
 
وی در ادامه تصریح کرد: تروریستها از پاکستان به داخل خاک هند نفوذ کرده اند و دولت اسلام آباد به آنها کمک کرده است چون تروریستها با عملیات منظم و حساب شده به پایگاه هوایی پتان کوت حمله کرده اند.
 
لازم به ذکر است در ماه ژانویه تروریستها به پایگاه هوایی پتان کوت حمله کردند و در این حمله تروریستی ۷ تن از نیروهای امنیتی هند کشته و ۶ تروریست مهاجم نیز به هلاکت رسیده اند.   
 
دولت هند مدعی شده بود که تروریستها با افرادی در شهر بهاولپور پاکستان در تماس بوده اند. دولت اسلام آباد نیز طی اقدامی مولانا مسعود اظهر سرکرده گروه تروریستی جیش محمد و ۱۲ تن دیگر از اعضای این گروه تروریستی را دستگیر کرده است. پاکستان در اقدامی دیگر گروه تحقیقاتی برای این حمله تروریستی تشکیل داده است و در هفته های آینده این گروه تحقیقاتی قرار است از پایگاه هوایی هند بازدید بعمل آورد.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *