دادستان خاش: در برخورد با مدیران و کارکنان متخلف دولتی و خصوصی کوتاه نخواهیم آمد
فرهاد میر در گفتوگو با میزان با بیان اینکه تقویت روحیه مطالبهگری و شنیدن صدای مردم و پاسخگویی به انتقادات و شکایات مردمی از اولویتهای مهم دستگاه قضایی است، گفت: رفع مشکلات و دغدغههای مردم در جامعه از وظایف مهم مسوولان دستگاههای اجرایی بوده که در این راستا از مدیران و کارکنان ادارات و نهادها انتظار داریم به مطالبات مردم رسیدگی کنند.
وی اظهار داشت: گام برداشتن برای حل مشکلات کوچک و تامین نیازهای اساسی مردم باید مورد توجه مسوولان باشد و اگر شاهد به وجود آمدن نارضایتیهای اجتماعی باشیم با قوت به موضوعات ورود پیدا میکنیم و اجازه نمیدهیم در مسیر خدمترسانی به مردم و اجرای عدالت در جامعه خلل وارد شود.
میر ادامه داد: پذیرفتنی نیست که مردم در شرایط دشوار و حساس کرونایی مشقتهای فراوانی را متحمل شوند و از دسترسی خدمات آسان محروم بمانند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاش گفت: برخی موضوعات و مسائل کوچک نیازمند تدبیر و پیگیری و مداخله فوری بوده و اگر سهلانگاری صورت بگیرد، خسارتهای جبرانناپذیری به مردم و جامعه وارد میآید.
میر بیان کرد: مدیریت کردن توزیع گاز در درب منازل مردم، مقابله با گرانیها، پیشگیری از اختلافات و اقدامات موثر برای سازش از مباحثی هستند که با برنامهریزی دقیق و پشتکار و دلسوزی و روحیه دفاع از حقوق شهروندان میتوان آنها را به سرانجام رساند.
وی افزود: بهره گرفتن از ظرفیتهای مردمی، علما و بزرگان و نخبگان جامعه و فعالان رسانهای و تعامل و هماندیشی با مسوولان را با هدف مقابله با متخلفان و ارائه خدمات آسان و مطلوب به مردم دنبال میکنیم و قطعا در برخورد با مدیران و کارکنان متخلف دولتی و خصوصی نیز کوتاه نخواهیم آمد.