شروع همکاری باشگاه پرسپولیس با یک گروه فعال در فضای مجازی
- طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب میداند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:
یک- پرسپولیس بدون اغراق معروفترین والبته محبوبترین برند در ایران است نامی که میتواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.
دوم-هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول وهزینه نبوده ونیست وتنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن میپیوندد. والبته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.
سوم-در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان ومنزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته است حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویسها و محصولات ارائه شده نمیباشد؛ بنابراین راستی آزمایی این صفحات و هم استفاده از خدمات آنها با هواداران ودنبالکنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.