هشدارهای وزارت خارجه و امنیت داخلی آمریکا از بیم انتقام ایران

11:23 - 17 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۲۷۳
وزارتخانه‌های خارجه و امنیت داخلی دولت تروریستی آمریکا از بیم اقدام تلافی جویانه ایران با انتشار بیانیه‌هایی، هشدار‌های امنیتی صادر کردند.
هشدارهای امنیتی وزارت خارجه و امنیت داخلی آمریکا از بیم انتقام ایرانبه گزارش گروه بین الملل ؛ در پی نگرانی از اقدام تلافی جویانه ایران پس از شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر حمله ارتش تروریستی آمریکا  در بامداد روز جمعه، ۱۳ دی، وزارت امنیت داخلی این کشور به نهاد‌ها و شرکت‌های آمریکایی اعلام کرد «خود را برای حملات سایبری احتمالی ایران آماده کنند.»

براساس اطلاعیه منتشر شده در وب سایت وزارت امنیت داخلی آمریکا، این وزارتخانه از سازمان‎ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها خواسته است تا ضمن افزایش هوشیاری فردی و سازمانی، آمادگی برای مقابله با عملیات سایبری احتمالی از سوی ایران را افزایش بدهند.

      • بیشتر بخوانید:

این بیانیه با تاکید بر امکانات پیشرفته و پیچیده سایبری ایران و عملیات سایبری موفقیت آمیز ایران در سال‌های گذشته، آورده است: «ایران قادر است به هدف قرار دادن صنایع و سازمان‌های آمریکایی است؛ سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در حوزه‌های مالی، انرژی، شیمیایی و دفاعی از جمله مهم‌ترین اهداف عملیات سایبری احتمالی ایران هستند.»

آمریکا همچنین سطح هشدار را در سفارتخانه و نیز کنسولگری‎هایش در اراضی اشغالی افزایش داده و از شهروندان خود خواسته هوشیاری خود را افزایش دهند؛  چرا که حملات موشکی بدون هشدار رخ می‌دهند.
 
سی‌ان‌ان همچنین از اعلام هشدار دولت تروریستی آمریکا به سفارت خانه این کشور در ریاض و اتباعش در عربستان سعودی خبر داد. براساس هشدار امنیتی صادر شده، امکان عملیات پهپادی و موشکی علیه این مراکز در عربستان وجود دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *