گفت‌وگو|

نماینده مجلس: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح می‌تواند در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار باشد

8:49 - 17 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
نماینده مجلس: انتخاب یک رئیس جمهور  اصلح می‌تواند در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار باشد
نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه در شرایط موجود انتخاب یک رئیس جمهور اصلح می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند گفت: همه باید پای کار بیایند تا یک مشارکت حداکثری داشته باشیم.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با میزان، درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان خدمت اظهار کرد: این دوره انتخابات از این نظر که بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب می‌شود از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

نماینده مجلس دوازدهم ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، نیاز‌ها و دغدغه‌های مردم در زیرساخت‌ها از جمله اشتغال، معیشت، اقتصاد ضرورت انتخاب یک رئیس جمهور اصلح حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همه کسانی که می‌توانند تاثیرگذار باشند باید در این دوره حساس به میدان بیایند اظهار کرد: در این برهه ما نیاز به یک مشارکت حداکثری داریم و همه باید پای کار بیایند تا مشارکت بالایی داشته باشیم.

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام /



عتب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
0
0
دقیقا مثل احمدی نژاد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *