شفیعیان: همه تلاشم را برای کسب سهمیه خواهم کرد

10:15 - 15 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
شفیعیان: همه تلاشم را برای کسب سهمیه خواهم کرد
بانوی ملی پوش کایاک ایران گفت: کار خیلی سختی پیش رو دارم، اما همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین خودم باشم و نتیجه خوبی کسب کنم.

خبرگزاری میزان - الناز شفیعیان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، نماینده کایاک بانوان ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای در ژاپن هستم و با همه توانم برای بهترین نتیجه پارو خواهم زد.

وی درباره تمریناتی که پشت سر گذاشته بیان کرد: اردو‌های خوبی در بندرانزلی داشتیم و تمرینات با تمرکز بالا انجام شد. نتایج تست‌ها هم نشان می‌دهد نسبت به سال گذشته همین موقع شرایط بهتری دارم و تایم‌های خوبی هم ثبت شده است.

شفیعیان درباره آخرین مرحله اردوی آمادگی پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: پس از آغاز سال جدید ما آخرین مرحله اردو را در دریاچه آزادی به صورت متمرکز آغاز کردیم تا تمرینات پایانی را این جا انجام دهیم. تقریبا ۱۰ روز تا اعزام زمان باقی است که امیدوارم در این فرصت باقی مانده هم بیشتر نقاط ضعف را برطرف کنیم و مهیای مسابقه شویم.

وی با اشاره به کار سخت خود در رقابت کسب سهمیه عنوان کرد: مسابقات انتخابی شرایط خاص خود را دارد و همه برای به دست آوردن سهمیه المپیک حاضر می‌شوند. قطعا کار سخت است، اما ما هم تلاش خود را کرده ایم و برای نتیجه گیری به رقابت می‌رویم. دیگر باید ببینیم چه پیش می‌آید.

شفیعیان در پایان گفت: من همه تلاشم را خواهم کرد. امیدوارم بتوانم بهترین خودم باشم و نتیجه خوبی رقم بزنم. فرصت خوبی است تا بتوانم به چیزی که در قایقرانی برای آن تلاش کردم دست پیدا کنم و می‌خواهم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *