برگزاری کلاس آموزشی اخلاق برای سربازان وظیفه زندان دره شهر
کلاس آموزشی اخلاق از منظر قرآن و عترت برای سربازان وظیفه زندان دره شهر برگزار شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندانهای استان ایلام حجت الاسلام والمسلمین قنبربیگی امام جمعه شهرستان دره شهر ضمن تعامل مستمر و حمایت از فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان دره شهر و حضور در نماز های جماعت گروههای هدف، به صورت مدون به تدریس مباحث مختلف دینی و مذهبی می پردازد.
حجت الاسلام والمسلمین قنبربیگی در کلاس آموزشی اخلاق از منظر قرآن و عترت برای سربازان وظیفه زندان دره شهر اذعان داشت: از نظر آموزه های قرآنی، نمی توان نقش هستی شناسی و انسان شناسی را در تحلیل و توصیف مسایل نادیده گرفت؛ زیرا این شناخت ها و بینش های برخاسته از آن است که در نگرش های آدمی تاثیر مستقیم و به سزایی دارد و رفتار آدمی را تبیین و تعیین می کند.
وی گفت: از نظر آموزه های قرآنی، اموری چون معرفت،فضلیت، سعادت و مانند آن نمی تواند معیار اخلاقی بودن قرار گیرد؛ زیرا معرفت به معنای شناخت است. این متعلق این شناخت می تواند حق یا باطل باشد؛ زیرا علم و معرفتی که انسان نسبت به امور پیدا می کند یا مطابق حق و واقع است یا خلاف آن است؛زیرا ابزارهای شناختی انسان تغییر نیافته است و آیینه حق نماست که در آن صورت باز معیار حق بودن همان خداوند تعالی و نظام حقی است برخاسته از اوست.
مهدی کاظم خانی سرپرست یگان حفاظت زندان دره شهر نیز از تداوم کلاس های آموزشی و آگاهی بخشی برای سربازان وظیفه خبر داد و در خصوص اخلاق اداری از منظر قرآن و عترت گفت: اگر اخلاق اداري در زندگي كاري انسان وجود و حضور داشته باشد، كار كردن شيرين و توام با رضايت شغلي و احساس رضايتمندي و خود شكوفايي از يك سو و رضايت مردم و پيشرفت امور و شكوفايي كار از ديگر سو است، و در نتيجه موجب رضايت خالق و بارش رحمتها و بركتهاي او مي شود.
حجت الاسلام والمسلمین قنبربیگی در کلاس آموزشی اخلاق از منظر قرآن و عترت برای سربازان وظیفه زندان دره شهر اذعان داشت: از نظر آموزه های قرآنی، نمی توان نقش هستی شناسی و انسان شناسی را در تحلیل و توصیف مسایل نادیده گرفت؛ زیرا این شناخت ها و بینش های برخاسته از آن است که در نگرش های آدمی تاثیر مستقیم و به سزایی دارد و رفتار آدمی را تبیین و تعیین می کند.
وی گفت: از نظر آموزه های قرآنی، اموری چون معرفت،فضلیت، سعادت و مانند آن نمی تواند معیار اخلاقی بودن قرار گیرد؛ زیرا معرفت به معنای شناخت است. این متعلق این شناخت می تواند حق یا باطل باشد؛ زیرا علم و معرفتی که انسان نسبت به امور پیدا می کند یا مطابق حق و واقع است یا خلاف آن است؛زیرا ابزارهای شناختی انسان تغییر نیافته است و آیینه حق نماست که در آن صورت باز معیار حق بودن همان خداوند تعالی و نظام حقی است برخاسته از اوست.
مهدی کاظم خانی سرپرست یگان حفاظت زندان دره شهر نیز از تداوم کلاس های آموزشی و آگاهی بخشی برای سربازان وظیفه خبر داد و در خصوص اخلاق اداری از منظر قرآن و عترت گفت: اگر اخلاق اداري در زندگي كاري انسان وجود و حضور داشته باشد، كار كردن شيرين و توام با رضايت شغلي و احساس رضايتمندي و خود شكوفايي از يك سو و رضايت مردم و پيشرفت امور و شكوفايي كار از ديگر سو است، و در نتيجه موجب رضايت خالق و بارش رحمتها و بركتهاي او مي شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *