صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عبدالهی: کتاب «غدیر فقط عید شیعیان نیست» به همت سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد

۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱:۲۴
کد خبر: ۷۴۳۷۵۴
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، کتاب «غدیر فقط عید شیعیان نیست» به همت مدرسه راهبری علم و عمل این اداره کل با حمایت اداره کل ادیان و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

روح الله عبدالهی در گفت‌وگو با پیرامون ویژه‌برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام دهه امامت و ولایت گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، کتاب «غدیر فقط عید شیعیان نیست» به همت مدرسه راهبری علم و عمل این اداره کل با حمایت اداره کل ادیان و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

وی در همین راستا بیان کرد: این کتاب در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به عید غدیر خم در ۵ فصل تهیه و تنظیم شده که فصل اول آن به اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت «امام خمینی(ره)» با عنوان «پیام غدیر» پرداخته و در دومین فصل از این اثر به «هندسه غدیر در نظام اسلامی» اختصاص داده شده که نگاه مقام معظم رهبری به این واقعه مهم دینی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: فصل سوم این کتاب به مسئله مهم جهان اسلام یعنی وحدت امت بزرگ اسلام با عنوان «الغدیر و وحدت مسلمین» پرداخته شده که پیرامون اثر مهم استاد شهید مرتضی مطهری و نسبت آن با وحدت مسلمین مطالب ارزشمندی را بیان می‌کند.

عبدالهی همچنین با اشاره به فصل چهارم «غدیر فقط عید شیعیان نیست» ابراز کرد: فصل چهارم کتاب عنوان «غدیر و اسلام سیاسی» نام دارد. این فصل به قلم حجت الاسلام والمسلمین داود مهدوی‌زادگان عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین فصل کتاب، یعنی فصل پنجم کتاب، «غدیر را چگونه تبلیغ کنیم» نام دارد. این فصل به قلم حجت الاسلام والمسلمین مهدی مسائلی پژوهشگر تقریب مذاهب نگارش شده است. این فصل از کتاب برای پژوهشگران و مبلغینی که می‌خواهند به تبلیغ بپردازند، بسیار راهبردی قلمداد می‌شود، علاقه‌مندان برای خرید این اثر می‌توانند از طریق اداره کل ادیان مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی و یا تماس با مدرسه راهبری علم و عمل  اقدام نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *