صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مثلث جذاب مدعیان در مسابقات جهانی کشتی آزاد/ «قاسم‌پور - تیلور - سعدالله‌یف» در راه آلبانی + فیلم

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۷۹۵۶۰۵
به نظر می‌رسد در صورت حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باید شاهد رقابت‌های جذابی در این رقابت‌ها باشیم.

خبرگزاری میزان - بعد از محرومیت کشتی‌گیران روس از حضور در بازی‌های المپیک پاریس و از دست دادن این رقابت‌های مهم بحث حضور تعدادی از چهره‌های شاخص کشتی روسیه در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی که قرار است طی ماه آینده در آلبانی برگزار شود مطرح شد که اگر مجوز حضور روس‌ها صادر شود می‌توان شاهد کشتی‌های جذابی در این دوره بود.

از سوی دیگر حضور چهره‌های مطرح کشتی آزاد جهان از جمله کامران قاسم‌پور و دیوید تیلور آمریکایی جذابیت این رقابت‌ها را می‌تواند دوچندان کند.

تیلور که با شکست در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد آمریکا حضور در سومین المپیک خود را از دست داد و به عرصه مربیگری روی آورد، در مسابقات انتخابی اوزان غیرالمپیکی آمریکا در یک وزن بالاتر یعنی در ۹۲ کیلوگرم روی تشک رفت و مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورد هرچند هنوز حضورش در این مسابقات قطعی نیست.

از طرف دیگر عبدالرشید سعدالله‌یف، قهرمان بلامنازع وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جهان و المپیک با انتشار ویدئویی از خود، تأیید کرد که به تمرینات برگشته و خود را برای شرکت در رقابت انتخابی وزن غیرالمپیکی ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهانی آلبانی آماده می‌کند.

اگر تمام این احتمالات به وقوع بپیوندد، احتمالاً شاهد تشکیل مثلث مرگ‌بار «کامران قاسم‌پور - دیوید تیلور - عبدالرشید سعدالله‌یف» در تیرانا خواهیم بود که می‌تواند جذابیت مسابقاتی که خیلی هم جذاب نیست را به سطح فوق‌العاده بالایی برساند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *