صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

میانگین شاخص رضایت از فرودگاه‌های کشور در دی ماه افزایش یافت

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۵۹۸۶۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های اصفهان، تبریز و بندرعباس را به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در دی‌ماه ۱۴۰۲ به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۶٫۷ درصدی در دی‌ماه به‌عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۵٫۶ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس با شاخص رضایت ۷۳٫۶ به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی آذرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان، تبریز و بندرعباس به‌ترتیب ۷۷٫۴، ۷۵٫۹ و ۷۳٫۲ بوده است.

در همین راستا، فرودگاه شیراز با شاخص رضایت میانگین ۷۳٫۱ درصد چهارم شد؛ فرودگاه مهرآباد با رسیدن به شاخص رضایت ۷۰ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه یزد با ثبت شاخص رضایت ۶۹٫۵، ششم شد. فرودگاه‌های زاهدان، مشهد و اهواز نیز، به‌ترتیب با شاخص رضایت ۶۸٫۸، ۶۸٫۲ و ۶۱٫۷ درصد، در رده‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

میانگین شاخص رضایت کل فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ماه گذشته به ۷۰٫۶ درصد رسید که این میزان، نسبت به ماه قبل ۰٫۸ درصد افزایش داشته است.

در دی ماه ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران، مستقبلین و مشایعت کنندگان از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های کشور با شاخص رضایت ۷۷٫۸ درصد، مربوط به نمازخانه‌ها بوده است. در جایگاه دوم خدمات برتر، رستوران‌ها و فست‌فود‌ها با میانگین شاخص رضایت ۷۵٫۳ قرار گرفتند و گروه سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه با میانگین شاخص رضایت ۷۴٫۳ درصد، سومین گروه در زمینه ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.

در ماه گذشته، فرودگاه‌های بین المللی کشور در روز‌های دوشنبه با رسیدن به میانگین شاخص رضایت ۷۱٫۶ درصد، الگوی بازخورد را سبز کردند. در همین راستا، روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲، سبزترین روز ماه بود که با شاخص رضایت ۷۴٫۳ درصد به ثبت رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *