خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نماینده رنو در ایران
به گزارش گروه اقتصاد ، در دنیای امروز که مشغلههای زندگی خصوصاً در شهرهای بزرگ، توان و زمان رسیدگی به امور غیر ضروری و حتی ضروری را از مردم سلب نموده، ارائه خدمات موردنیاز بسته به زمان و مکان دلخواه به مشتری یک مزیت بزرگ محسوب میشود.
نماینده رنو در ایران با ناوگان امدادی تجهیزشده خودرویی و موتوری تحت عنوان «نگین سرویس» سعی دارد بهره مندی مشتریان را از خدمات درخواستی ایشان تسهیل کند.
در سال ۹۶ از هر پنچ سرویس ادواری ارائه شده به مالکان خودروهای وارداتی رنو در کلان شهر تهران، یک سرویس در مکان و زمان دلخواه مشتری بوده است؛ و این مسئله نشان دهنده استقبال رو به رشد مشتریان ازاین نوع خدمات نوین است.
از مهمترین دلایل موفقیت پروژه سرویس در نماینده رنو در ایران، وجود مرکز تماس ۲۴ ساعته با داشتن تیمی از کارشناسان خبره است که بطور شبانه روزی آماده پاسخگوئی به نیازهای دارندگان خودروهای رنو است. شماره ۴ رقمی سراسری ۱۵۰۳ ثبت درخواست را در سیستم خدمات رسانی این شرکت تسهیل نموده است.
سرویسهای ادواری در محل به مشتریان شامل سرویسهایی است که هر ۱۰ هزار کیلومتر برای خودرو انجام میگیرد و دربرگیرنده مواردی همچون تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و ... است.