تقلب در عرضه آبلیموها/ "چاشنی" جایگزین عنوان برخی آبلیموها می شود
مدیرکل آزمایش های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: آبلیموهای عرضه شده در بازار صد در طبیعی نیستند و استفاده از عنوان "صد در صد طبیعی" بر روی شیشه های آنها نوعی تقلب محسوب می شود.
مدیرکل آزمایش های مرجع سازمان غذا و دارو با بیان اینکه " قراردادن برچسب صد در صد طبیعی به روی آبلیموها به نوعی تقلب محسوب می شود" اظهارکرد: با توجه به اینکه تمام آبلیموهای عرضه شده طبیعی نیستند، نصب برچسب صد در صد طبیعی به روی شیشه آبلیموها نوعی تقلب به حساب می آید.
رستگار از همکاری سازمان استاندارد با سازمان غذا و دارو به منظور تفکیک نوع آبلیموهای عرضه شده در بازار خبر داد و اظهارکرد: سازمان غذا و دارو به همراه سازمان استاندارد در پی تدوین شرایط تفکیک آبلیموهای عرضه شده در بازار است.
وی انتخاب عنوان "چاشنی" برای آبلیموهایی که میزان افزودنی های آنها زیاد است را یک احتمال دانست و تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که به جای استفاده از عنوان آبلیمو به روی شیشه هایی که میزان افزودنی در آنها زیاد است، از عنوان چاشنی استفاده شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *