صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

راه‌اندازی کمپین "در دسترس خانواده" با همکاری برج میلاد

۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۳۲۰۲
بزرگترین کمپین در دسترس خانواده با هدف در کنار هم بودن خانواده ها در روزهای جمعه و مشارکت دسته جمعی آنها در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و هنری و با شعار "مشترک مورد نظر در دسترس خانواده است" با حمایت برج میلاد تهران راه اندازی شد.
به گزارش ، حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد با بیان این مطلب افزود: کمپین "در دسترس خانواده" با توجه به گسترش فضای مجازی و بوجود آمدن معضلات گسترده در میان خانواده ها به دلیل استفاده بی رویه از برنامه های مختلف تلفن همراه، راه اندازی شده است و با توجه به استقبال مسافران نوروزی پایتخت از برنامه های نوروزی برج میلاد، درصدد برآمدیم که این کمپین را همزمان با ویژه برنامه های نوروزگار راه اندازی و معرفی کنیم.

وی ادمه داد: این کمپین به صورت پایلوت در برج میلاد خواهد بود، اما هدف ما این است که از کمک سایر ارگان ها و سازمان ها همچون صدا و سیما، فضای دانشگاهی،سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و ... برای اجرای برنامه های مختلف هنری و فرهنگی بهره مند شویم این طرح در سطح ملی و کشوری شکل اجرایی به خود بگیرد.

به گفته رهنما، در حال حاضر برای معرفی این کمپین در فضای هنری، یک گروه از فارغ التحصیلان تئاتر دانشگاه هنر روزانه در جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران نمایش ویژه ای را در 10 پارت نمایشی با عنوان"در دسترس خانواده" برای بازدیدکنندگان اجرا می کنند که خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایش شده است و بسیاری از خانواده ها پس از دیدن این نمایش به کانترهای این کمپین رفته و به این کمپین پیوسته اند.

مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران با بیان اینکه این نمایش بدون دیالوگ است و 15 دقیقه مخاطب را درگیر خود می کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کانترهای تبلیغاتی این کمپین در بخش های مختلف برج میلاد تهران با حضور افرادی که توضیحات کامل آن را به مخاطبان می دهند، ایجاد شده است و خانواده ها می توانند با مراجعه به این کانترها علایق خود را اعلام کنند تا در آینده با توجه به علایق اعلام شده، برنامه ریزی برای فعالیت های گروهی و خانوادگی انجام شود.

وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: همچنین صفحه رسمی اینستاگرام این کمپین به آدرس@dar_dastras_khanevadeh راه اندازی شده است و عموم مردم از سراسر کشور می توانند برنامه های مختلف این کمپین را از این صفحه دنبال کنند. ضمن آنکه با همکاری سازمان زیباسازی قرار است تبلیغات محیطی پس از نوروز نیز در سطح شهر نصب شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *