مشاور بشار اسد: سوریه از مواضعش عقب نخواهد نشست

8:58 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۹۵۵
خبرگزاری میزان-مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه گفت که کشورش از مواضع گذشته خود در جنگ بر ضد تروریسم صرف نظر نخواهد کرد و ببه عملیات علیه گروه های تروریستی ادامه خواهد داد.
مشاور بشار اسد: سوریه از مواضعش عقب نخواهد نشستبه گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری سانا؛ "بثینه شعبان" گفت: سوریه از مواضع گذشته خود در جنگ بر ضد تروریسم صرف نظر نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جهانیان امروز درست بودن هشدارهای سوریه را در خصوص تروریسمی که مرز نمی شناسد و بشریت و همه کشورهای منطقه و جهان را تهدید می کند درک می کنند افزود: همه اخباری که رسانه های غربی در طول سال ها برای مخدوش کردن وجهه سوریه منتشر می کردند بی اثر و مشخص شده است که غرب هیچ توجهی به کشورهای منطقه ندارد و همه اقداماتی که انجام می دهد برای از بین بردن کشورهای منطقه و باقی ماندن اسرائیل به عنوان تنها قدرت در منطقه و نهایی شدن منازعه عربی - اسرائیلی به نفع دشمن صهیونیستی است.
 
مشاور رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: برخی از رسانه های عربی و غربی از طریق انتشار اخبار خلاف واقع و دروغ نقشی منفی در جنگ بر ضد سوریه ایفا کردند که هدف آنها گمراه کردن افکار عمومی جهان بوده است.

شعبان تاکید کرد : سوریه از ابتدا هشدار داده بود که تروریسمی که با آن دست به گریبان است در صورتی که جامعه بین المللی برای مبارزه با آن با سوریه همکاری نکند به دیگر کشورهای منطقه و جهان کشیده خواهد شد.

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه این سخنان را در دیدار هیئت دفاع از سوریه در سوئد ایراد کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *