تحریف گفت وگوی رییس سازمان سینمایی از سوی یک سایت

14:02 - 21 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۶۶۴
خبرگزاری میزان - یک سایت خبری سینمایی گفت وگوی رییس سازمان سینمایی را با خبرگزاری تسنیم تحریف و باز نشر داد.

به، روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام كرد: سایت سینماپرس در اقدامی غیر اخلاقی به تحریف گفت و گوی رییس سازمان سینمایی با خبرگزاری تسنیم پرداخت و از قول حجت الله ایوبی نقل كرد كه وقت ما بیشتر از دیدن رسانه ها می ارزد. اهالی محترم رسانه از احترامی كه رییس سازمان سینمایی و همكارانشان برای رسانه های جمعی قائلند آگاهند از آنجا كه این اقدام مصداق بارز نشر اكاذیب و تشویش افكار عمومی و اهانت به اهالی محترم رسانه است سازمان سینمایی ضمن تكذیب نقل قول نادرست سایت یاد شده هرگونه اقدام قانونی را حق طبیعی و قطعی خود می داند.

حجت الله ایوبی در بازدید از خبرگزاری تسنیم که به مناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری صورت گرفت در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه و در پاسخ به این سوال که " آقای ایوبی مشهور است که شما هر روز سینماپرس را رفرش می کنید..." اظهار کرد: شاید باور نکنید، اما من تا حالا یک بار هم به سایت سینماپرس نرفته‌ام.

برگزیده‌هایی است که دوستان درست می‌کنند و می‌آورند. چه برسد به اینکه بخواهم بر اساس این سایت نظردهی کنم.خیال می‌کنم که وقت ما خیلی بیشتر از این‌ها می‌ارزد
.

اما سایت سینماپرس در اقدامی غیر حرفه ای با تحریف این سخنان در تیتر مطلب خود آورده که وقت ما بیشتر از دیدن رسانه ها می ارزد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *