تشکیل بیش از 100 پرونده مسکن مهر در دادسرا/ اعطای وام و تامین اعتبار کلیدی برای حل مشکلات

13:08 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۵۶۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم‌پور از تشکیل بیش از 100 پرونده مسکن مهر به دلیل عدم تحویل ساختمان ها خبرداد و گفت: عدم تکمیل ساختمان‌هایی که قرار بود در سال 92 به مردم تحویل داده شود منجر به تشکیل بیش از 100 پرونده در خصوص مسکن مهر، تعاونی‎ها و شرکت‌ها در دادسرا شده است.
تشکیل بیش از 100 پرونده مسکن مهر در دادسرا/ ضرورت برگزاری نشست جامع بین شرکت‌ها و تعاونی‌ها برای حل مشکل مسکن
حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسین قاسم پور» دادستان رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان، از تشکیل بیش از 100 پرونده در دادسرا در ارتباط با مسکن مهر و تعاونی‌ها و شرکت‌ها خبر داد و گفت: این پرونده‌ها تحت عنوان کلاهبرداری در دادسرا مطرح است و دادستانی نهایت تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته تا مردم از بلاتکیلفی خارج شوند.

وی ادامه داد: دلیل اصلی اعتراضات و ناراحتی شکات این است که هنوز ساختمان‌ها به آنها تحویل داده نشده و این در حالی بود که طبق قراردادی که فی مابین شرکت ها و تعاونی ها و مردم منعقد شده بود باید این ساختمان‌ها تا سال 92 به آنها تحویل داده می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم پور با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبار ساختمان‌ها تکمیل نشده‌اند گفت: با توجه به اینکه بسیاری از واحدها تقریبا تکمیل شده‌اند و تنها زیر ساخت‌های آن مانده است به نظر می‌رسد اعطای وام و تامین اعتبار لازم، کلیدی برای حل این مشکل خواهد بود.

وی به اختلاف حسابی که بین شرکت پیمانکار و تعاونی‌ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: به منظور حل مشکل مردم ضرورت دارد نشستی جامع بین شرکت‌ها و تعاونی‌ها برای حل اختلافات برگزار شود.

دادستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: وجود برخی اختلافات موجب ایجاد نارضایتی و عدم تحویل ساختمان‌ها شده است از طرفی شرکت سازنده پیمانکار مطرح می‌کند که اگر اعتبار لازم به ما داده شود ساختمان‌ها آماده تحویل خواهند بود و از طرفی برخی از مردم برای دریافت وام مسکن سند مادر دارند و سند تفکیکی ندارند که این مساله  دریافت وام از بانک را منوط به امضای سفته توسط تعاونی‌ها کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *