پایان تحقیقات پرونده اختلاس برادران رئیس جمهور "پاکستان" تا ماه دسامبر

3:30 - 12 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۰۱۱
خبرگزاری میزان - کار تحقیق و بررسی در باره پرونده اختلاس علیه "نواز شریف" نخست وزیر پاکستان و برادرش "شهباز شریف" تا پایان ماه دسامبر به پایان می رسد.
به گزارش گروه پایان تحقیقات پرونده اختلاس برادران رئیس جمهور فضای مجازی به نقل از روزنامه دنیا، از ۲ دهه گذشته پرونده میلیاردها روپیه اختلاس علیه « نواز شریف» نخست وزیر پاکستان و برادرش "شهباز شریف" بررسی نشده است.

رئیس سازمان تحقیق و بررسی به پرونده های اختلاس و پولشویی در کنفرانس روسای کل این سازمان در ایالات مختلف پاکستان دستور داد کار رسیدگی به این پرونده سریعتر انجام شود.
 
پرونده های اختلاس علیه تمام رهبران سیاسی در این سازمان سالهاست به حالت تعلیق در آمده است و به آنها رسیدگی نشده است.رئیس سازمان رسیدگی به این پرونده ها بعد از بعهده گرفتن سمت خود دستور داد به پرونده هایی که از ۱۵ سال پیش به حالت تعلیق در آمده اند هر چه سریعتر رسیدگی شود.این در حالیست که ۷۰ درصد از تحقیقات در مورد این پرونده های به این پرونده ها در سال جاری به اتمام رسیده است.
/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *