اجیر کردن آدم کش برای قتل همسر/فرزند مقتول:قاتل مادرم ماسک بچه گانه به صورت داشت+ عکس

13:32 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۵۹۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
یک خانم 28 ساله اهل امریکا توسط یک ناشناس با ماسک بچه گانه بر روی صورتش به قتل رسید.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: خانم " کایل مارک " در حالی که دختر 3 ساله اش " دان " در حمام زندانی بود،مورد ضرب و شتم یک قاتل ناشناس قرار گرفت که بر روی صورتش ماسک بچه گانه گذاشته بود .

براساس گزارش پلیس هنگامی که همسر قربانی آقای « فرانکلین مارک » به خانه خود واقع در "منهتن" رفت با جسد غرق در خون همسرش رو به رو شد و فورا با پلیس تماس گرفت.

دختر قربانی که پس از این حادثه مشکل حرف زدن پیدا کرد،پس از 3 هفته درمان در گزارش به پلیس گفت قاتل مادرش مردی بود که یک ماسک بچه گانه بر روی صورتش بود.

پرونده این جنایت بدون مظنون به قتل تا سال 2015 بازماند و اخیرا 2 خواهر آقای « مارک » در گزارشی ادعا کردند که برادرش مردی را استخدام کرد تا همسرش را به قتل برساند.

پلیس در ادامه افزود این دو خواهر به نام‌های « آن بویارسکی» و« شارون لوین » خواستار تعقیب قانونی برادرشان به اتهام قتل همسرش در سال 1982 شدند و همچنین در گزارش خود گفتند که مادرشان نیز در آن زمان از پسر خود در این جنایت حمایت کرده است .

گفتنی است،این زوج 5 سال قبل از جنایت با یکدیگر ازدواج کردند و در زمان جنایت تصمیم به طلاق گرفته بودند .

پلیس در پایان افزود در حال بررسی بیشتر موضوع و بررسی صحبت ادعای خواهران « مارک » هستند و مارک  باید به زودی در دادگاه حاضر شود و در این مورد توضیح دهد.

مادر 82 ساله آنها نیز خانم « دیتا فیتگرلد » به عنوان شریک جرم مورد بازجویی توسط پلیس قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *