بارش باران در جاده‌های استان گیلان/جوی آرام در محورهای مواصلاتی

10:47 - 24 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۰۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از بارش باران در جاده‌های استان گیلان خبر داد و گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
سرهنگ رضا سلبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در استان گیلان(اکثر محورها) بارش پراکنده باران گزارش شده است.

به‌گفته وی،  سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا به ممنوعیت موتورسیکلت در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از چهارشنبه تا یک بامداد فردا از محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعكس ممنوع  است.

وی همچنین به تردد خودروهای سواری در محور كندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24  روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30  الي ساعت 24:00 روز جمعه  از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت كرج يک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی در ادامه با بیان این مطلب که تردد خودروهای سنگین در محور هراز،کندوان  و فیروزکوه ممنوع است، تصریح کرد:  تردد انواع تريلر ،كاميون وكاميونت از محور كرج – مرزن آباد  و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در خاتمه تصریح کرد: تردد تمامی تريلرها از ساعت 06 الي 24:00 روزهاي  پنجشنبه و جمعه مورخ  23 و 24مهراز تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع  است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *