زنی که همه ثروت همسرش را به غرامت قتل 3 فرزندش گرفت + تصاویر

17:24 - 22 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۷۹۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مادری اهل ویکتوریا - استرالیا همه ثروت همسرش را به غرامت قتل فرزندانش گرفت.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: خانم «کنیدی گامبینو» در دادگاهی که در روز جمعه برگزار شد همسر خود آقای «روبرت فارکوهاسون » را قاتل 3 فرزند خود که در ده سال گذشته در داخل سد ویکتوریا  غرق شدند دانست و همه ی ثروت او را به عنوان دیه در دادگاه برنده شد.

براساس گزارش پلیس پدر جنایت کار که پسر 10 ساله خود «جای» و «یتلر» 7 ساله و « بایلی » 2 ساله را در آب خفه کرد به اتهام قتل به حبس ابد محکوم شد.

اماده نیست

پلیس در ادامه افزود: این پدر جنایت کار در حالی که 3 فرزند بی گناه و کوچکش در خودرو نشسته بودند هنگام رسیدن به لبه ی پرتگاه بدون توقف به همراه فرزندان و خودرواش به داخل آب سقوط کرد و پس از شنا کردن خود را نجات داد اما 3 پسر کوچک در آب غرق شدند.

اماده نیست

پس از بررسی های به عمل آمده پلیس پدر را در سال 2007 به اتهام قتل بازداشت کرد و مادر قربانیان که پس از فهمیدن این موضوع خشمگین شد درخواست مجازات همسرش و همچنین پرداخت دیه کرد.

اماده نیست

آقای  روبرت  در سال 2010 به 33 سال زندانی محکوم شد و در دادگاه اخیرکه در پی شکایتی مجدد از طرف خانم گامبینو مبنی بر اینکه مجازات همسرش را کافی ندانست و درخواست  جریمه نقدی را داشت محکوم به پرداخت همه ی ثروت خود بابت دیه 3 فرزندش به خانم  گامبینو  شد.


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *