سازمان قضایی اصفهان یک سازمان پویا و رو به پیشرفت است

0:00 - 22 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۳۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- صفری گفت: سازمان قضایی اصفهان یک سازمان پویا و رو به پیشرفت است و تلاش های کارکنان آن موجب شده که در تراز بسیار خوبی قرار بگیرد.
سازمان قضایی اصفهان یک سازمان پویا و رو به پیشرفت است:به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، «محمود صفری»  در جمع کارکنان سازمان قضایی استان اصفهان، از تلاش ها و اقدامات مؤثر مدیران، قضات، کارمندان و سربازان این سازمان تقدیر کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به انواع آسیب های شغلی، فردی و اجتماعی به عنوان عوامل کاهش معنویت در جامعه به تبیین ویژگی های یک کارمند موفق و متعهد پرداخت و اظهار داشت: باید سلامت و یکپارچگی مجموعه را قدر بدانید و اجازه ندهید توقفی در روند حرکتی مثبت و رو به جلو شما به وجود آید.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش، خطاب به سربازان تأکید کرد: خدمت سربازی فرصت خوبی است که انسان آن را تجربه می کند و نباید این اوقات را به بطالت و بدون هدف از دست بدهد.
 
 صفری با اشاره به گزارش هیئت بازرسی در خصوص سازمان قضایی استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از بهترین استان های کشور در حوزه استفاده از اتوماسیون اداری و قضایی بوده که با نمره خیلی خوب ارزیابی شده است.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح، نظم و انضباط اداری، رضایت کارکنان از مدیریت مجموعه، رضایت فرماندهان یگان ها از ارتباط سازمان با آنها در بحث های آگاه‌سازی، پیشگیری از وقوع جرم و آموزش و خدمات خوب قضایی را از جمله  نقاط قوت سازمان قضایی اصفهان برشمرد.
 
در ابتدای این دیدار، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان ارائه کرد و کسب عنوان سازمان نمونه کشوری در سال 93 را حاصل تلاش و زحمات یکایک قضات و کارمندان دانست.
 
ابراهیم مهرانفر اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مضاعف و مستمر، ان شاءالله بتوانیم این افتخاری را که نصیب استان شده حفظ کرده و ارتقاء بخشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *