برگزاری اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان چهارمحال و بختیاری

19:18 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۶۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

– اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در دفتر رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته قوه قضاییه احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر اجرای باشکوه برنامه‌های هفته قوه قضاییه با استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد.

وی همچنین اظهار کرد: بخش‌های مختلف دادگستری استان باید با همدلی و تعامل، بستر مناسب برای ارائه خدمات شایسته به مردم را در طول این هفته فراهم آورند.

گفتنی است در این نشست پس از بررسی‌های لازم پیرامون زمان بندی و چگونگی اجرای برنامه‌های هفته قوه قضاییه، مصوب شد در راستای ارتباط موثر و مستقیم مسئولان قضایی با مردم، حضور مقامات قضایی در مساجد، شرکت در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان، نشست خبری و جلسه ملاقات عمومی اعضای شورای قضایی استان در حسینیه اعظم شهرکرد صورت پذیرد. همچنین مقرر شد در راستای تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هماهنگی‌های لازم جهت اجرای مراسم گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان، بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان طی هفته قوه قضائیه انجام شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *