رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ۲ مجتمع قضایی بندر عباس بازدید کرد

11:22 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۵۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده با هدف بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی از دو مجتمع قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب شهر بندرعباس بازدید کرد.
- مجتبی قهرمانی به صورت سرزده از دو مجتمع قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب شهر بندرعباس بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید‌ها با حضور در شعب مختلف، ضمن دیدار با قضات و کارمندان، توصیه‌های لازم را به منظور بهبود عملکرد این مراکز قضایی ارائه کرد.

وی همچنین با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

در این بازدید‌ها که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از تعدادی از قضات و کارمندان اداری که در رسیدگی به امور محوله، کاهش موجودی پرونده‌ها و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین مجتمع شهید بهشتی و مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر کرد.

گفتنی است،در جریان این بازدیدها، صمد دهقانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بندرعباس، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های مجتمع‌های قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب این شهرستان ارائه کرد.

برچسب ها: هرمزگان بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *