کلهر: پرسپولیس شانس نخست قهرمانی در جام حذفی است/ باید از لغزش استقلال استفاده کنیم

0:01 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: فاصله زیادی تا فینال مسابقات جام حذفی وجود ندارد و پرسپولیس بخت‌ نخست قهرمانی در این مسابقات است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار روز شنبه ۲۰ فروردین ماه تیم فوتبال پرسپولیس با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  اظهار داشت: هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و در هر دو دیدار این تیم‌ها در لیگ برتر بازی‌های خوب و جذابی را شاهد بودیم. مطمئناً در جام حذفی هم که حساسیت زیادی دارد دیدار جاندار و دیدنی را خواهیم دید.

وی افزود: آلومینیوم در نیم فصل دوم اُفت چشم‌گیری داشت و بازیکنان‌شان آنچنان هماهنگی قبل را نداشتند. حتی در ماه‌های اخیر تغییر و تحولی در کادر فنی خود ایجاد کرده است. فاصله زیادی تا فینال مسابقات جام حذفی وجود ندارد و پرسپولیس بخت‌ نخست قهرمانی در این مسابقات است که با پیروزی در سه بازی آینده می‌تواند قهرمان شود.

*پرسپولیس در گلزنی موفق نبوده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان تهاجمی این تیم ضربات آخر را با دقت به سمت دروازه حریف نمی‌زنند، عنوان کرد: خیلی اهمیت دارد که بازیکنان در آخرین ضربه به سمت دروازه با تمام تمرکزشان عمل کنند تا زحمات سایر بازیکنان به گل ختم شود، اما در هفته‌های اخیر شاهد این موضوع هستیم که پرسپولیس در گلزنی آنچنان موفق نبوده است.

وی در مورد عملکرد خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: خط هافبک پرسپولیس در دیدار دربی بسیار خوب عمل کرد و بازی خیلی خوبی را انجام داد. باید در دیدارهای بعدی هم با حفظ همان ترکیب خط میانی همان روند را ادامه می‌دادند. میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری برای حرکت رو به جلو تیم زحمت می‌کشند. در این اواخر هم رضا اسدی نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و تاثیر مثبتی روی ترکیب میانه میدان تیم فوتبال پرسپولیس داشت.

*باید تا آخرین بازی لیگ برای قهرمانی امیدوار باشیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: این فصل پرسپولیس تغییرات زیادی در تمام خطوط خود داشت. در بازی‌های آخر دروازه‌بان و دفاع که از نقاط مهم هر تیم است هم بارها دستخوش تغییر شد. تغییرات در یک تیم نباید به این اندازه باشد و از ابتدای فصل که بازی به بازی جلو می‌رود شاکله تیم شکل می‌گیرد تا تیم لطمه نخورد. پرسپولیس در چند بازی که دیدارهای خود را واگذار کرد به خاطر ناهماهنگی و اشتباهات فردی بود.

کلهر با اشاره به اینکه باید اعضای کادر فنی و بازیکنان باید تا پایان فصل آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر تیم در چند بازی جام حذفی و شش بازی لیگ برتر آرامش خود را حفظ کند می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد و با تمرکز به نتایج دلخواه و ایده‌آل دست یابد. پرسپولیس چند هفته‌ای است که فاصله شش امتیازی را با صدر جدول حفظ کرده و باید تا آخرین بازی لیگ برای قهرمانی امیدوار باشد تا از لغزش استقلال استفاده کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *