کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های بورس خارجی در شیراز؛ ۵ نفراز متهمان دستگیر شدند

16:14 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۹۵۱
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۵ نفر از افرادی که به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های بورس خارجی اقدام به فریب ۵۹ نفر از هموطنان کرده بودند، خبر داد.
- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های بورس خارجی مورد فریب و کلاهبرداری قرار گرفته اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با ترفند‌های مختلف وعده دریافت سود کلان در بازه زمانی کوتاه مدت از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری بورس خارجی را به مال باختگان داده و با اغفال و دریافت وجه، از آن‌ها کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس با اقدامات فنی، علمی و پلیسی شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند ۵ نفره شدند.
وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به کلاهبرداری از ۵۹ نفر از شهروندان به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال در شهر شیراز اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سردار حبیبی تاکید کرد: شهروندان فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعا‌های درآمدی غیر عادی در مدت زمان کوتاهی را دارند، اجتناب کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *