پرونده مطالبه وجه ۴۲۰ میلیارد تومان سپرده گذاران صندوق‌های خانگی رامهرمز به سازش ختم شد

14:42 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۹۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: با پیگیری مقامات قضایی رامهرمز، تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان پرونده مطالبه وجه به مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان سپرده گذاران صندوق‌های خانگی رامهرمز منتهی به صلح و سازش شد.
- علیرضا باوی از سازش پرونده مطالبه وجه ۴۲۰ میلیارد تومان سپرده گذاران صندوق‌های خانگی رامهرمز خبر داد و بیان کرد: متاسفانه اواخر سال ۱۳۹۸ عده‌ای سود جو و فرصت طلب با توجه به مشکلات  اقتصادی و معیشتی با تشکیل صندوق‌های وام خانگی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به عضو گیری گسترده کرده بودند به نحوی که در مدت کوتاهی حساب موجودی این صندوق‌ها میلیاردی شد. با توجه به اینکه این افراد با سوء استفاده از پول‌های سپرده گذاران اقدام به خرید اموال منقول و غیر منقول کرده اند که شناسایی آنها، کار را دشوار کرده بود.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان افزود: تعداد اعضای این صندوق‌ها بیش از ۱۱۲ هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از ۱۷ هزار نفر اقدام به شکایت کیفری و حقوقی کرده بودند که با پیگیری مقامات قضایی رامهرمز، تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان و با توجه به تاکیدات رئیس دادگستری کل استان خوزستان  این پرونده با سازش ختم شد.
 
وی در پایان تاکید کرد: مردم در عضویت صندوق‌های خانگی دقت کنند و مواظب باشند که مورد سوءاستفاده مالی قرار نگیرند.

برچسب ها: خوزستان سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *