عامل شهادت ستوان جلیل دازه و سرباز وظیفه سید نوید موسوی از ماموران انتظامی شهرستان دیلم دستگیر شد

15:05 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۶۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب دیلم از دستگیری عامل شهادت ستوان یکم انتظامی "جلیل دازه " و شهادت سرباز وظیفه سید نوید موسوی از ماموران انتظامی شهرستان دیلم خبر داد.
_محمد ضیایی از دستگیری عامل شهادت ستوان یکم انتظامی "جلیل دازه " و شهادت سرباز وظیفه سید نوید موسوی از ماموران انتظامی شهرستان دیلم خبر داد.

وی افزود:ستوانیکم انتظامی جلیل دازه درحادثه تیراندازی مجروح شد که به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان قرار گرفته بود که متاسفانه بامداد امروز به شهادت رسید.

محمد ضیایی بیان کرد: باصدور دستورات قضایی در راستای شناسایی و بازداشت مسببین این حادثه و مجاهدات کارآگاهان و مأمورین خدوم نیروی انتظامی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل شهدای والامقام دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه به فعل مجرمانه خود اعتراف کرده است.

دادستان دیلم با تکذیب برخی شایعات بی‌اساس تاکید کرد: این فرد در زمان ارتکاب جرم زندانی در حال مرخصی نبوده است، دادستانی به عنوان مدعی العموم و به جهت حفظ آرامش آحاد جامعه؛ مساعدت و حمایت از مامورین و حافظان امنیت جامعه را در صدر اولویت های کاری خود میداند.

ضیایی ادامه داد :مسلما اعمال قانون به صورت مقتدرانه و قاطعانه همراه با فوریت نسبت به مسببین چنین حوادث دردناکی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی مورد درخواست عموم مردم است که در پیشگیری از چنین جرایمی تاثیر بسزایی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *