مشکل ۷۰ واحد تولیدی خراسان شمالی رفع شد

11:39 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۶۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از رفع مشکل ۷۰ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۰، خبر داد.
 حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده در گفت‌وگو با میزان، با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت تلاش مضاعف در زمینه تحقق تاکیدات رئیس قوه قضاییه گفت: با توجه به اهمیت حمایت از تولید و رونق اشتغال در استان استفاده از تمام ظرفیت‌ها لازم و ضروری است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دادگستری کل استان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰، با همکاری دستگاه قضایی استان در خصوص رفع موانع تولید و تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری  فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد: در ابتدای سال با بازدید‌های صورت گرفته و همچنین تشکیل جلسات و ستاد اقتصاد مقاومتی و همت دستگاه‌های قضایی و اجرایی، مشکل ۷۰ واحد تولیدی و کارخانه بررسی و رفع شد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوان استان در تولید و صنعت، بر ضرورت تداوم حمایت از تولید از سوی مراجع و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط تأکید کرد.

وی با اشاره صحبت‌های رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر تشکیل کار گروه‌های بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و صنفی در زمینه بررسی و حل مشکلات تولیدی و صنعتی و همچنین در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری استان با همکاری سایر نهاد‌ها اقدامات مثمرالثمری را در سال ۱۴۰۰ انجام داده و در سال پیش رو نیز با برنامه مدون و دقیق در راستای رصد و حل مشکل واحد‌های تولید، صنعتی و کارخانه‌ای و برای رونق اشتغال تلاش خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به موضوع مهم رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی اشاره کرد و افزود: با توجه به صحبت‌ها و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی و جلوگیری از اطاله دادرسی، دادگستری استان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی ادامه داد:  سال ۱۴۰۰تعداد پرونده‌های کثیر الشاکی با تعداد شکات کمتر از ۵۰ نفر ۳۰۶ فقره و تعداد پرونده‌های با تعداد شکات بیش از ۵۰ نفر ۱۷ فقره بود که با تلاش‌های مسئولان قضایی مختومه شدند.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *