تمام مجتمع‌های قضایی دادگستری استان کرمانشاه به شبکه فیبر نوری متصل شدند

8:42 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۹۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اتصال تمامی مجتمع‌های قضایی استان به شبکه فیبر نوری خبر داد و گفت: ۳۱ مجتمع قضایی استان کرمانشاه به فیبر نوری متصل هستند.
پرویز توسلی زاده در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه تمام مجتمع‌های قضایی دادگستری استان کرمانشاه به شبکه فیبر نوری متصل شدند، تاکید کرد: به منظور تقویت و توسعه زیرساخت‌های فناوری و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه که مستلزم تغییر بستر به فیبر نوری بوده با پیگیری‌ها و تلاش‌های بعمل آمده تمامی ساختمان‌های دادگستری و نیز شورا‌های حل اختلاف حوزه‌ها و مجتمع‌های قضایی استان که دارای ساختمان ملکی می‌باشند، به شبکه فیبرنوری متصل شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مزایای اتصال به فیبرنوری، اتصال پایدار، ارتقای کیفیت ارائه سرویس، به حداقل رسیدن افت سرعت، به حداقل رسیدن قطعی شبکه، امکان ارتقای نامحدود پهنای باند را به همراه دارد، افزود: یکی از دلایل کندی خدمات دهی در دفاتر الکترونیک قضایی که امروز به یکی از نیاز‌های اساسی مردم تبدیل شده است، محقق نشدن اتصال فیبر نوری بوده است.

وی در ادامه موضوع هوشمندسازی قوه قضاییه را مورد توجه قرار داد و گفت: در سند تحول قضایی تاکیدات، برنامه ها، راهبرد‌ها و راهکار‌های زیادی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد و تمامی این موارد برای رضایت مندی مردم و افزایش دستیابی آن‌ها به عدالت است.

برچسب ها: کرمانشاه فناوری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *