درخواست‌های قضایی بیش از ۳۴ هزار نفر از مراجعان مردمی در ملاقات مقامات قضایی دادگستری آذریایجان غربی رسیدگی شد

11:49 - 08 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۸۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته مسئولان قضایی این استان با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان با ۳۴ هزار و ۴۸۰ نفر از مردم به صورت چهره به چهره ملاقات کرده اند.
- ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با مراجعان و مردم اشاره کرد و افزود: یکی از امور مهمی که همواره مورد تاکید رئیس دستگاه قضا بوده، ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم و مراجعین، به منظور رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها بوده که این مهم نه تنها در دستور کار روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی قرار دارد، بلکه در این رابطه روز‌هایی برای ملاقات مردمی نیز مقرر شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: دادگستری مرکز استان و معاونان قضایی سه شنبه هر هفته را به دیدار با متقاضیان اختصاص داده اند و با هماهنگی و دعوت قبلی از متقاضیان به صورت چهره به چهره با آنان دیدار و پس از بررسی درخواست‌های آنها ،دستورات لازم برای حل مشکلاتشان صادر می کنند.

وی تاکید کرد: علاوه برملاقات هفتگی در مناسبت‌های مختلفی همچون هفته قوه قضاییه، دهه مبارکه فجر، هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت‌ها مقامات قضایی با هدف رفع مشکلات حقوق و قضایی با مردم دیدار می کنند که در سال گذشته مجموعا ۳۴ هزار و ۴۸۰ ملاقات مردمی صورت گرفته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *