مشکلات ۳۲ واحد تولیدی در استان بوشهر با ورود دستگاه قضایی در سال ۱۴۰۰ رفع شد

13:24 - 09 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۷۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن از ۲۲ شرکت از طریق برگزاری جلسات و ۱۰ شرکت با انجام مکاتبات حمایت شد.
- علی جمادی با بیان اینکه سال گذشته از تعطیلی ۳۲ واحد تولیدی بویژه شرکت‌های بزرگ جلوگیری شد، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ جلسات حمایت و رفع مشکل واحد‌های تولید استان برگزار شد و مشکلات این شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته حمایت‌های حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی فعال در استان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال، ۲۲ شرکت در استان با تشکیل جلسات حمایت و رفع مشکل شده است.
 
وی ادامه داد: در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و با ورود و حمایت دستگاه قضایی ۱۰ شرکت نیز با انجام مکاتبه رفع مشکل شده است.
 
علی جمادی با اشاره به پیگیری‌ها صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید استان بوشهر و همکاری نهاد‌های مربوطه در راستای انجام وظایف قانونی در جهت حمایت از تولید و اشتغال به صورت کامل در سال گذشته با جدیت انجام شده است تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای به مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی صورت گرفته است و دستگاه قضایی استان عزم راسخ جهت رفع این مشکلات دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *