رئیس کل دادگستری زنجان: تلاش برای رفع موانع تولید از سیاست‌های جدی قوه قضاییه است

11:13 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۰۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان گفت:حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید از سیاست‌های جدی قوه قضاییه است.
- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در یازدهمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه بیان کرد: حمایت از چرخه تولید و تلاش برای رفع موانع تولید از سیاست‌های جدی دستگاه قضایی است.

وی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین کرمی دبیر سابق ستاد از بهروز عباسی دبیر جدید ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواست، پیگیری‌های لازم برای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی را تا حصول نتیجه انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان توجه به مقوله حمایت از تولید وجذب سرمایه گذار در استان را موضوعی مهم و حائز اهمیت بیان کرد و افزود: تسهیل و تسریع در صدور مجوز و ارائه خدمات از جمله تأمین زمین و انشعابات به سرمایه گذاران از سوی دستگاه‌های متولی با جدیدیت انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه باید میان سرمایه گذار واقعی و تصنعی در واگذاری زمین تفاوت قائل شد، تصریح کرد: واگذاری زمین به سرمایه گذار واقعی توسط شهرک‌های صنعتی که قصد راه اندازی واحد تولیدی دارد مدنظر قرار گیرد، چرا که سرمایه گذار نباید برای سرمایه گذاری دغدغه تأمین زمین و دیگر خدمات داشته باشد.

وی با تأکید بر این موضوع که تصمیمات و ارائه خدمات به سرمایه گذار بویژه تأمین برق به واحد‌های تولیدی جدید باید  بر اساس قانون باشد گفت: توجه به این امر در کنار نگاه حمایتی به تولید در توسعه استان زنجان  بسیار موثر خواهد بود.

برچسب ها: تولید زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *