مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی: موضوع خرید میوه شب عید از واسطه‌ها کذب محض است

0:00 - 26 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۶۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی موضوع خرید میوه شب عید از واسطه‌ها را کذب محض خواند و گفت: این سازمان، خرید‌های خود را از باغداران، سورتینگ داران مجاز و سردخانه‌های تحت پوشش تشکل‌ها تهیه می‌کند.

_ اسماعیل قادری‌فر مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفتگو با بخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما، موضوع خرید گران سیب و پرتقال شب عید در مقایسه با متوسط قیمت بازار را قویا تکذیب و آن را کذب محض خواند و گفت: این سازمان خرید‌های خود را طبق دستورالعمل مصوب ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی؛ از باغداران، سورتینگ داران مجاز و سردخانه‌های تحت پوشش تشکل‌ها خریداری می‌کند.

وی افزود: این سازمان سیب درجه یک کوهپایه را بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ تومان و پرتقال را بین ۷۵۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان خریداری و ذخیره سازی کرده است.

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اظهار داشت: قیمت عرضه محصولات به مصرف کننده نهایی هنوز تعیین نشده است، اما قطعا این محصولات حداقل ۲۵ درصد زیر قیمت روز بازار و به صورت هوشمند و دیجیتالی در کلان شهرها، درب منازل شهروندان توزیع خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در ارتباط با این بخش خبری با بیان اینکه در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی متخصصان خوبی حضور دارند، گفت: با توجه به اینکه اخباری مبنی بر خرید گران سیب و پرتقال شب عید منتشر شده است قطعا مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و گزارش این موضوع را خدمت مردم تقدیم می‌کند.

وی افزود: بررسی این موضوع از فردا آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *