رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کروات‌ها همچنان در اینتر؛ مذاکرات نراتزوری با وینگر باتجربه خود

10:05 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه اینتر قصد دارد بازیکنان کروات خود را همچنان حفظ کند.

- تیم فوتبال اینتر در این سال‌ها از دو بازیکن با کیفیت تیم ملی کرواسی یعنی مارسلو بروزویچ و ایوان پریشیچ در ترکیب خود بهره برده است. این دو بازیکن که همراه با تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تا فینال رقابت‌ها پیشروی کردند نقش مهمی هم در اوج‌گیری مجدد اینتر ایفا کرده اند.

بروزوویچ در بیشتر پست‌های خط هافبک و خصوصاً هافبک دفاعی (رجیستا) و پریشیچ در سمت چپ زمین (وینگر و وینگ بک چپ) برای آبی‌های شهر میلان درخشیده‌اند، اما در سال آخر قرارداد خود به سر می‌برند و در تابستان بازیکن آزاد محسوب خواهند شد. سیمونه اینزاگی به هیچ وجه قصد از دست دادن دو ستاره‌ خود را ندارد و از مدیران باشگاه خواسته تا مذاکرات تمدید قرارداد را با هر دو نفر انجام دهند.

اینتر در ژانویه ۲۰۲۲ اقدام به خرید رابین گوسنس مدافع و وینگ بک چپ آتالانتا و تیم ملی آلمان نمود که می‌تواند به مثابه زنگ خطری برای جایگاه پریشیچ در این تیم باشد، اما آن‌ها در حال تفهیم این موضوع به ستاره کروات هستند که خرید گوسنس، به معنای خداحافظی با او نیست و اگر ایوان با شرایط باشگاه موافقت کند تمدید دور از دسترس نخواهد بود.

ایوان پریشیچ تمایلش به ادامه صحبت‌ها برای تمدید قرارداد را نشان داده که این می‌تواند قدم مهمی برای احتمال رسیدن به توافق بین طرفین باشد. پیشنهاد اینتر دستمزدی ۴ میلیونی برای دو فصل دیگر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *