رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه‌های قضایی اسفراین و بام و صفی آباد بازدید کرد

17:41 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۵۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه‌های قضایی بخش بام و صفی آباد و سپس شهرستان اسفراین رفت و از این دو حوزه قضایی بازدید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده از حوزه‌های قضایی بخش بام و صفی آباد و سپس شهرستان اسفراین رفت و از این دو حوزه قضایی بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از حوزه قضایی بام و صفی آباد با مدیر این حوزه قضایی و در ادامه با تعدادی از مراجعین گفت‌وگو و عملکرد این مجموعه و نیز مهمترین مشکلات مبتلابه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دارد و حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.

براتی زاده سپس در بازدید از دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و نیز شورای حل اختلاف اسفراین نیز با مدیران قضایی این شهرستان نیز دیدار و در ادامه بطور چهره به چهره با تنی چند از مراجعان گفت‌وگو و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور دستور‌های مقتضی صادر و ابلاغ کرد.

دیدار با اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف اسفراین و در پایان مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان در این سفر بود.

رئیس کل دادگستری استان در مجموع عملکرد این دو حوزه قضایی را مناسب ارزیابی و بر ضرورت تقویت شاخص‌های عملکردی تأ کید کرد.

وی با اشاره به انتقادات طرح شده از سوی تعدادی از مراجعان از عملکرد برخی دفاتر الکترونیک قضایی در شهرستان اسفراین تصریح کرد: بعضی از مراجعه کنندگان از برخی متصدیان و دست اندرکاران دفاتر الکترونیک قضایی گله‌مند بودند که مراتب احصاء و حسب مورد دستور‌های لازم در این خصوص صادر شد و مقرر گردید تا رئیس دادگستری این شهرستان تمامی موارد مطروحه را بدقت بررسی و گزارش کامل و جامعی در این راستا تهیه و نتیجه را جهت اتخاذ تصمیم نهایی اعلام نماید.

براتی زاده در ارزیابی عملکرد شورای حل اختلاف شهرستان اسفراین از تلاش‌های اعضاء و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و از بهبود نسبی وضعیت صلح و سازش در این شهرستان در مقایسه با دور قبل بازدید‌ها خبر داد.

وی تصریح کرد: روند صلح و سازش در شهرستان اسفراین به نسبت دور قبل ارتقاء یافته بطوریکه این آمار در حال حاضر رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد و از ۳۱ درصد به ۳۳ درصد افزایش یافته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *