سامره: باید با آمادگی بالا به جام جهانی برویم/ امیدوارم برای ۳ باخت و حذف شدن به قطر نرویم

10:39 - 17 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم طوری برنامه ریزی شود که با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم و با آمادگی بالایی به جام جهانی ۲۰۲۲ برویم.

علی سامره در گفت‌وگو با میزان، درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در دور اول انتخابی جام جهانی تیم ملی و فدراسیون فوتبال تمرکز لازم را نداشتند و نتایج بسیار بدی کسب شد. پس از شوکی که به ملی‌پوشان وارد شد آن‌ها به این باور رسیدند که باید ۱۰۰ درصد تلاش و تمرکز خود را برای کشورشان بگذارند و همین امر باعث شد نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با اقتدار راهی جام جهانی شویم، به تمام کسانی که در این صعود شیرین دخیل بودن تبریک می‌گویم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ کار راحتی برای هدایت تیم ملی و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ داشت، گفت: در انتخابی جام جهانی گروه سخت و آسان نداریم و همین تیم‌ها در دور اول هم حضور داشتند که مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم. در دور دوم با تمرکز بهتر حریفان خود را شکست داده و به جام جهانی صعود کردیم. در مجموع عملکرد همه مجموعه تیم ملی خوب بوده البته نواقصی هم وجود داشته که امیدوارم تمام بازیکنان تیم ملی خصوصاً آن‌هایی که در لیگ برتر مشغول بازی هستند خود را به استاندارد‌های جهانی برسانند.

وی ادامه داد: قرار است یک سال دیگر بازیکنان ایرانی خود را به تمام دنیا نشان دهند، امیدوارم طوری نباشد که صرفاً برای انجام سه بازی و باخت و حذف شدن به قطر برویم. با نسل خوبی که در اختیار داریم امیدواریم نتایج بهتری کسب شده و به دور بعد هم صعود کنیم.

سامره در رابطه با لزوم برگزاری بازی تدارکاتی مناسب در این مدت خاطر نشان کرد: ارتباط ایران با سایر کشور‌های جهان رو به بهبود و تعامل است، امیدوارم طوری برنامه ریزی شود که با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم و با آمادگی بالایی به جام جهانی ۲۰۲۲ برویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *