جاساز کردن ۴۳ کیلو تریاک در کپسول سی ان جی

15:53 - 11 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۹۹۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۳ کیلو تریاک جاسازی شده در کپسول سی ان جی خودرو سواری خبر داد و افزود: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
- سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در تهران با تشکیل باندی به تهیه و توزیع مواد می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز‌های شرقی خریداری و ضمن بارگیری با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال به تهران را دارد.

حسنوند تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و تردد خودرو‌ها را تحت کنترل در آوردند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند روز گذشته موفق شدند خودروی متهمان را در اتوبان شهید "کاظمی" متوقف و بلافاصله راننده و ۲ سرنشین خودرو را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: پس از توقیف خودرو در بازرسی از خودرو ۴۳ کیلوتریاک که به صورت حرفه‌ای و بسیار ماهرانه در کپسول سی ان‌جی جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه هر ۳ متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و امید است شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *