پرده‌برداری سرپرست تیم ملی از حرکت ناجوانمردانه بازیکن لبنان روی آزمون/ کار اسکوچیچ را تأیید نمی‌کنیم

9:53 - 30 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۶۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: قول می‌دهم سوءتفاهم بین اسکوچیچ و طارمی حل می‌شود.

- مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال، درباره اتفاقات اخیر رخ داده و شرایط تیم ملی اظهارتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قول می‌دهم سوءتفاهم بین اسکوچیچ و طارمی حل می‌شود. مهدی طارمی هم بسیار با اخلاق است و هم بازیکن بسیار خوبی است. سوءتفاهمی پیش آمده که در هر خانواده‌ای ممکن است پیش بیاید. قول می‌دهم به زودی برطرف شود. البته همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. اصول می‌گوید باید به نظر مربی احترام بگذاریم، اما در تلاشیم هماهنگی را انجام دهیم تا این مسأله حل شود.

*پست اعتراضی بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار با لبنان؟ این مسأله حل شده است. عزیزی خادم بعد از مسابقات مقداری از پاداش را پرداخت کرد. بچه‌ها از جهتی حق داشتند؛ چند پاداش عقب افتاده بود. عزیزی‌خادم شبانه روز تلاش می‌کند. همه تلاش می‌کنند دل مردم را شاد کنند تا بدون حاشیه بقیه راه صعود را طی کرده و دل مردم را شاد کنیم.

*در پایان دیدرا با لبنان اگر مدیریت نمی‌کردیم حداقل ۵ - ۶ بازیکن ایران را محروم می‌کردند. یکی از بازیکنان لبنان در پایان مسابقه دستش را گردن سردار آزمون انداخت، اما طوری که گردن سردار را چنگ زد یا فحش داد که آزمون برافروخته شد که حاج صفی خیلی سریع خودش را رساند موضوع ختم بخیر شد. بازی پرتنشی بود و دنبال این بودند این ۳ امیتاز را بگیرند.

*شادی بحث‌برانگیز اسکوچیچ و محرومیت از سوی فیفا؟ کار اسکوچیچ را تأیید نمی‌کنیم، حتی خودش هم می‌گفت اگر ۱۰۰ بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد امکان ندارد این حرکت را تکرار کند، اما در لحظه اتفاقاتی می‌افتد که پیش می‌آید. اما چون این حرکت را اسکوچیچ انجام داد می‌گوییم در حد تیم ملی نیست و کوچک است، اما کار کی‌روش را بزرگ می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *